Forum *Gwiezdna droga* Strona G³ówna *Gwiezdna droga*
Wszystko o naszej Gildii
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

nike flyknit

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum *Gwiezdna droga* Strona G³ówna -> kodeks Gildii
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Ward Ezekiel



Do³±czy³: 14 Maj 2020
Posty: 3

PostWys³any: Czw Maj 14, 2020 10:46    Temat postu: nike flyknit Odpowiedz z cytatem

ÿþSå när nike flyknit jag fick reda på att de skulle släppa i år var jag ganska pumpad om det. Det som gjorde mig ännu mer lycklig var det faktum att det var så lätt att hämta. Glad att ha Nike Air Max 90 Infraröd i min samling. Även om den inte knäckte topp 10, förtjänar den att erkännas som ett hederligt omnämnande. Denna modell var också en första för mig. Jag har aldrig ägt en Nike Air Presto, men när jag såg den täckt i bra ol 'Tech Fleece, visste jag att jag var tvungen att ha ett par. Mitt enda klagomål skulle vara att de är lite svåra att ta på, men det är förmodligen bara jag på grund av min breda fot.

När jag väl lyckats sätta på dem är det sås. Ropa ut till Nike för att använda Tech Fleece på sina sneakers En annan Nike-modell som jag aldrig hade nike mercurial ägt. Detaljhandelspriset för Nike Flyknit Racer har alltid varit en av de främsta anledningarna till att jag aldrig fick äga ett par, men jag slutligen gav upp och plockade upp den mest mångsidiga färgvägen de hade att erbjuda i år. Oreo 2.0 är lika ren som den blir, man! Jag nike cortez älskar dess låga profiler och looken är perfekt. Definitivt värt nog att vara # 8 på listan.

Orsak vem som inte älskar en liten vänlig sneaker tävling för att göra det andra steget sitt spel upp? I år gav oss fler samarbeten än jag tror att vi någonsin har sett när det gäller sneakers. Inte bara hade vi "de vanliga" varumärkena som önskade samarbeten åt vänster och höger som New Balance, Asics, PUMA, Vans och Saucony, utan vi hade också adidas, Nike och till och med Jordan Brand som gick med på rolan.

Det gjordes inte ett enda samarbete med Air fila disruptor Max 90 2015. Kommer du ihåg när Nike samarbetade med Atmos 2013 för att släppa två av Air Max 90s bästa bästa färger hela tiden? Eller vad sägs om när de gjorde det igen förra året med utgivningen av "Bleached Denim" colorway? Dessa två samarbeten är två av de största Air Max 90-tal som någonsin skapats och det galna är att de inte skapades för att fira eller fira någon speciell milstolpe eller jubileum. Atmos och Nike samarbetade bara för helvetet och skapade omedelbara klassiker. Så varför kunde inte något liknande göras i år för 25-årsjubileet?

Jag menar att de vet att vi kommer att köpa alla färgvägar som de släpper ändå, så varför ge oss något för att bli riktigt upphetsade för att det kommer att gå head to head mot den växande konkurrensen från löpare från andra märken? Varumärken som New Balance, Asics och Saucony släpper ständigt imponerande samarbeten vilket är en del av anledningen till att löpare växer i popularitet. Lika stora och kraftfulla som Nike är att de antagligen har den idén att de härskar högsta över alla andra. Och även om de har rätt, skulle det verkligen döda dem att göra en verklig ansträngning och ge oss balenciaga triple s något kreativt för att fira en av deras mest älskade och erkända silhuetter genom tiderna?

När jag hörde att dessa skulle tappa i februari hade jag verkligen ingen aning om dessa skulle bli en hit eller miss. Det hade drag som folk älskade som Nike-varumärket, Laserdetaljer över hela överdelen. Den iskalla blå genomskinliga yttersula. Det verkade som om Jordan Brand slog spiken på huvudet med denna utgåva. En av de släppte jag kommer att få reda på att de satt och det var en fullstor körning bra efter att de tappade [img]http://www.annalenablomkvist.se/images/skor/fila disruptor-819heq.jpg[/img] online. Jag går till köpcentret och ser dem sitta där.
Powrót do góry
Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Reklama






Wys³any: Czw Maj 14, 2020 10:46    Temat postu:

Powrót do góry
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum *Gwiezdna droga* Strona G³ówna -> kodeks Gildii Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

*Gwiezdna droga*  

To forum dzia³a w systemie phorum.pl
Masz pomys³ na forum? Za³ó¿ forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group